Tutkimusmatkailija eksyi viidakkoon ja etsi kuumeisesti vesistöä tai vastaavaa, jonka avulla suunnistaa kohti leiriä. Matkallaan hän törmäsi alkuasukasheimoon. Heimo vangitsi miehen ja vei kyläänsä. Poppamies osasi sen verran englantia, että tiesi kysyä mieheltä "Death OR wumbah!?". Mies ei pohtinut kauaakaan kun totesi kuoleman olevan se huonompi vaihtoehto. "Wumbah", sanoi hän. Tämän seurauksena kylässä alkoivat villit juhlat, mies sidottiin paaluun ja kylän 100 suurimunaisinta miestä anaaliraiskasi tutkimusmatkailijan. Tämän jälkeen hänet päästettiin harhailemaan viidakkoon. Aikansa pusikossa könyttyään mies törmäsi toiseen alkuasukasheimoon, joka sekin vangitsi hänet ja vei kyläänsä. Täälläkin poppamies oli oppinut englantia Playboysta tai vastaavasta sen verran, että kysyi mieheltä "Death OR wumbah!?". Mies yritti tuskista huolimatta vielä vältellä kuolemaa ja osittain luottavaisena siihen, että tällä heimolla wumbah tarkoittaisi jotain muuta, valitsi sen. Ja kuinkas sitten kävikään, kylä aloitti hurjan juhlimisen, neitsyt uhrattiin, valkoinen mies sidottiin paaluun ja kylän 200 suurimunaisinta miestä anaaliraiskasi hänet. Tämän jälkeen mies päästettiin ryömimään viidakkoon. Eipä aikaakaan, kun kovia kokenut tutkimusmatkailijamme kohtasi kolmannen alkuasukasheimon. Jälleen kerran hänet vangittiin ja vietiin heimon kylään. Poppamies, ilmeisesti kahden edellisen hyväkin tuttu, kysäisi mieheltä "Death OR wumbah!?". Tuskissaan vääntelehtivä, kotiinpääsystä kaiken toivon heittänyt epätoivoinen mies ei voinut muuta todeta, kuin "Death." Ja siitä ne juhlat vasta alkoivatkin. Härkiä lahdattiin, niiden verta juotiin, naiset riehaantuivat ja rakastelivat kaikkien vastaantulleiden miesten kanssa ja lapset tappoivat kuristajakäärmeitä paljain käsin. Mies ihmetteli, että mikäs tässä nyt näin hauskaa on, mutta ymmärsi asian karmean laidan poppamiehen todetessa "Death? Yeeees, death BY wumbah!!"